המועמד האשדודי: "חבר של דרעי אבל לא בפוליטיקה"

אסתי פלד 1 Comment on המועמד האשדודי: "חבר של דרעי אבל לא בפוליטיקה"

ברק סרי המועמד לראשות עיריית אשדוד לאבי בלום, ויעקב ריבלין ב'פילפוליטיקה': "מכבד את ראש העיר יחיאל לסרי, אני האחרון שידבר בו סרה. 3 קדנציות לדעתי הן די והותר. אני ביחסים מצוינים עם דרעי, אבל בסוף אין חברים בפוליטיקה, וחובת ההוכחה עלי. הסיבה שאני יוצא בהצהרות כבר עכשיו זה משום שאני מתמודד מול ראש עיר מכהן, ונתחיל להיווצר מבחינתי חוג מסוים"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המועמד לראשות עיריית אשדוד, ברק סרי לאבי בלום ויעקב ריבלין ב'פילפוליטיקה': "אתמול הייתי ב-11 מימונות. היה כייף גדול, אווירה יפה, היה מצוין. אני מכבד את ראש העיר יחיאל לסרי, אני האחרון שידבר בו סרה. 3 קדנציות לדעתי הן די והותר".

"אני פטריוט של אשדוד. אבי היה קרוב לראשי העיר הקודמים. כשסיימתי לעבוד עם דרעי, עם הקמת ממשלת השינוי יצאתי לשוק הפרטי, ידעתי שיהיה בסדר מכל הבחינות, הכל היה טוב. סגרו לי תוכנית להנחות, חבר בפאנלים ולקצור פירות ואז אנשים בעיר העלו את עניין אשדוד שדי מדשדשת"

"אני יצאתי לדרך בעצמי, אני מקים מפלגה עצמאית. אני מכיר את דרעי ואנחנו ביחסים מצוינים, אבל בסוף אין חברים בפוליטיקה, וחובת ההוכחה עלי. בשבועות הקרובים יעלה שילוט חוצות, ואני אביא חיבורים. הסיבה שאני יוצא כבר עכשיו זה משום שאני מתמודד מול ראש עיר מכהן, ונתחיל להיווצר מבחינתי חוג מסוים. הייתי צריך להודיע רשמית, כדי להפריך כל מדי שמועות שרצו ושחטפתי רגליים קרות"

"אני מתמודד מול מנגנון, שכבר 3 קדנציות גיבש מאחוריו מערך. אני צריך להראות שאני במשחק. לכן אני מצהיר רשמית, ואת המשך הקמפיין אנחנו נראה. ידידי אהוד ברק אמר לי 'מה אני יכול לעזר?' אמרתי לו שיתקוף אותי ללא רחם".

האזינו

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אכן מעניין יהיה לעקוב אם העיר תעבור מלסרי לסרי. (ותזכרו היכן קראתם לראשונה את הסלוגן)